Obnovili sme vyšetrenia v ambulancii

Vzhľadom na zlepšenie epidemiologickej situácie vírusu COVID-19, sme obnovili vyšetrenia aj v našej ambulancii. Nakoľko očné vyšetrenia patria medzi kontaktné vyšetrenia s vysokým stupňom možného prenosu infekcie, prijali sme mimoriadne opatrenia, aby sme zabránili akémukoľvek možnému prenosu infekcie.

Aby sa naši pacienti cítili bezpečne a neboli ohrození zaviedli sme nižšie uvedené opatrenia:

• Vstup do ambulancie priamo z ulice - bezkontaktný vstup do ambulancie priamo z ulice, žiadne chodby, čakárne - z ulice až do vyšetrovne
  • Klient prichádza do vyčisteného a vydezinfikovaného prostredia po predošlom pacientovi
  • Dezinfekčné prostriedky - vysokoúčinné germicídne žiariče, dezinfekčné roztoky, čističky vzduchu
  • Ochranné prostriedky - dezinfekcia na ruky, návleky na topánky, oznamy, meranie teploty, čestné vyhlásenie klienta o zdravotnom stave

Aby sme sa navzájom neohrozili, chceme požiadať našich klientov o dodržiavanie nasledovných pokynov:

• Nosenie rúška (aj deti)
  • Použitie dezinfekcie na ruky, ktorá je umiestnená pred vchodom do priestorov
  • Vstup do priestorov je povolený len pacientom, výnimkou sú deti v sprievode jedného rodiča
  • Pacient je povinný pravdivo vyplniť a podpísať dotazník COVID-19
  • Pacient je povinný pravdivo informovať lekára o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré nie sú uvedené v dotazníku a môžu byť relevantné so zdravotným stavom pacienta
  • Pacienti chodia výhradne na presný čas, na ktorý sú objednaní (nie v predstihu, aby nemohlo prísť ku kontaktu s predošlým pacientom)