Prax nám ukazuje, že záujem o očné vyšetrenia má stúpajúcu tendenciu a pri náraste pacientov sa termíny čakania predlžujú. Sú pacienti, ktorí prídu jednorazovo, ale sú pacienti, ktorí musia riešiť problémy
s očami viackrát do roka, niekedy aj veľmi rýchlo. Práve pacienti, ktorí ku nám chodia pravidelne, by očakávali skoršie termíny, ktoré sa však pre veľký záujem predlžujú.

Keďže chceme udržať dostupnosť služieb naším trvalým klientom a aj tým, ktorí chcú nimi byť, rozhodli sme sa vytvoriť tieto dve skupiny klientov:

  • jednorazových (resp. náhodných, alebo tých ktorí nepotrebujú riešiť rýchle termíny)
  • systémových

Jednorazoví klienti

Pre ostatných klientov, ktorí nemajú záujem o rýchle termíny, alebo im stačí jadnorazové vyšetrenie, nie je potrebné platiť žiadne ročné poplatky, stačí sa objednať v rámci voľne dostupných termínov, ktoré sú online. Platí sa akurát samotné očné vyšetrenie, neplatí sa ani objednávanie.

Systémoví klienti

Pre systémových klientov sme pripravili riešenie, ktoré im garantuje poskytovanie služieb podľa ich potrieb, vrátane niektorých benefitov za ročný poplatok 90,- EUR za jednotlivca. Tento poplatok kryje neobmedzený počet návštev počas roka podľa potreby pacienta. Významnou pridanou hodnotou tejto karty je akútne riešenie zápalových ochorení, ako sú zápaly spojiviek, jačmeň, zápal rohovky, resp. iné zápaly. Tieto ochorenia si vyžadujú urýchlené zahájenie adekvátnej liečby. Poplatok je za garanciu rýchleho termínu a k tomu dostupné služby, nie za samotné vyšetrenie, tie sa platia za každé vyšetrenie zvlášť. Poplatok nie je prenosný ani v rámci rodiny ale garantuje nasledovné benefity :

  • garancia termínu do 3 pracovných dní v prípade akejkoľvek potreby
  • konzultácie cez telefón
  • pohotovosť ešte v ten deň

Pre tých, ktorí chcú mať vyšetrenie ešte rýchlejšie, je ročný poplatok 120,-EUR za jednotlivca a nie je prenosný ani v rámci rodiny. Tento poplatok kryje neobmedzený počet návštev počas roka, nekryje samotné vyšetrenie (každé sa platí), ale garantuje nasledovné benefity:

  • garancia termínu do 2 pracovných dní v prípade akejkoľvek potreby
  • konzultácie cez telefón
  • telemedicína na diaľku v prípade inej choroby, resp. dovolenky, keď nie je možné prísť do ambulancie
  • pohotovosť ešte v ten deň

Termíny pre túto službu sú k dispozícii výhradne telefonicky, nie sú viditeľné v objednávacom systéme. Pri objednávaní termínu telefonicky je potrebné uviesť kod kartičky, resp. meno a priezvisko majiteľa karty.

Službu je možné si zakúpiť pri osobnej návšteve v našej ambulancii pri samotnom prvom vyšetrení a je platná na celý technický rok, t.z. od dátumu zakúpenia rok.

V prípade záujmu o ročný program, využite kontaktný formulár na podstránke pre objednanie.